6.Sınıf Bilişim İletişim Benim İşim Test Soruları Çöz-1

Share:
6.sınıf bilişim testleri kategorisi içerisinde yer alan ve 13. hafta konusu olan iletişim benim işim konusu ile karşınızdayız arkadaşlar :)

İletişim benim işim test soruları içerisinde yer alan konular;

  • Forumlar
  • Senkron Nedir?
  • Asenkron Nedir?
  • İletişim Nedir?
  • İletişim Araçları
  • Görsel, İşitsel ve Yazılı İletişim Araçlar
  • Forum Sohbet Araçları
  • Bloglar ve Vikiler

6.SINIF BİLİŞİM İLETİŞİM BENİM İŞİM TESTİ

6.sınıf iletişim benim işim konu testi içerisinde 10 adet soru yer almaktadır. Doğru olduğunu düşündüğünüz şıkkı seçiniz ve CEVAPLA butonu ile cevabınızı kontrol ediniz. Kaç doğru kaç yanlış yaptığınızı da mutlaka yorum formu ile yazınız :)

Ayrıca bilişim testleri sitesi içerisinde diğer çalışma sorularını da online ve sanal olarak çözerek konu tekrarı yapabilirsiniz. bilisimtestleri.blogspot.com/p/6-sinif-bilisim-teknolojileri-yazili kategorisi içerisinde yer alan soruları da kesinlikle çözmenizi öneririm.




  
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Hiç yorum yok